טיפול בכאבי שיניים

טיפול בכאבי שיניים – למה לסבול אם יש פתרונות?
כל כאב בגוף נחשב כחוויה לא טובה ולא נעימה מעצם קיומה. אך נראה כי קיים סוג אחד של כאב אשר ממנו רבים מאתנו חוששים יותר מאשר כל כאב אחר. מדובר בכאבי שיניים. כאבי השיניים עשויים להיות לעיתים כאבים חזקים מאוד ואף מקרינים לאיברים נוספים כמו הראש, האוזניים והלסת כולה כאשר אלו מסוגלים לשתק את כל התפקוד היומיומי שלנו. משככי הכאבים הרגילים לא תמיד יצליחו להרגיע ולו במעט את הכאב האיום. מסיבה זו ישנה האפשרות של טיפול בכאבי שיניים על תקן של עזרה ראשונה המוגשת לחולה באופן זמין ומידי על מנת להקל עליו את הכאב הנורא. המשך הטיפול ייעשה אחר כך לאחר שהכאב יירגע.

מה גורם לכאבי שיניים?
כאשר אנחנו באים לדון בנושא של טיפול בכאבי שיניים חשוב לדעת כי ישנם כאבי השיניים המחייבים אותנו לפנות אל רופא השיניים וישנם כאבי השיניים המופיעים דווקא לאחר טיפול אצל רופא השיניים, כאשר אלו מטופלים על פי רוב בתרופות משככי כאבים והזמן שהוא הרופא הטוב ביותר – גם כן עושה את שלו והכאב חולף.
הגורמים לכאבי שיניים:
חורים בשיניים הנגרמים בשל עששת.
דלקות בשיניים או בחניכיים.
שורש שנחשף.
סתימה שיצאה ממקומה.
נמק בשורש השן.
שבר או סדק בשן.
זיהום שהתפתח בשיניים.
מה גורם לכל התופעות והבעיות בשיניים?

יש המאשימים תמיד את ההזנחה וחוסר ההיגיינה כגורמים לכל אותן התופעות. הם תולים את בריאות השן בצחצוח שיניים באופן עקבי ושמירה על ניקיון הפה. אך כיום ידוע כי אין די בכל אלו ולעיתים מדובר בעניינים גנטיים או תורשתיים. למרות שגם בין בני משפחה אחת אנחנו יכולים למצוא שיניים חזקות ובריאות לצד פה הצורך ביקורים וטיפולים קבועים שתלים דנטלים וכדומה- אצל רופא השיניים. כך שלא תמיד אנחנו ממש יכולים להצביע על הסיבה לבעיה.

טיפול בכאבי שיניים אצל רופאים מקצועיים
חשוב מאוד לדעת כי כאשר סובלים מכאבי שיניים אין להתפתות ולרוץ אל רופא השיניים הראשון אותו מצאנו בשיטוט סתמי בגוגל. ישנם רופאי שיניים שאינם מקצועיים דיים וטיפול שלהם עלול להחמיר את מצב השן. כדי לדעת כי הגענו באמת אל המקום הנכון – כדאי מאוד לבחור במרפאה המציעה את כל סוגי הטיפולים לכל המקרים. כך שאפילו אם מדובר רק בצורך של טיפול בכאבי שיניים או שתל שיניים – עדיף לפנות למרפאה המציעה גם טיפולים דנטליים שונים כמו עקירות כירורגיות, טיפולים של שיקום הפה, שתלים דנטלים וכל מה שקשור בנושא. כך נוכל להיות בטוחים כי נקבל את המענה המושלם והמקיף לבעיה שלנו.

המרפאה של ד"ר בריימן  - הכתובת לטיפול בכאבי השיניים
סובלים מכאבי שיניים? זקוקים לטיפול רפואי או אסתטי? שתל דנטלי, שתל שיניים? המקום הנכון ביותר עבורכם זוהי המרפאה של ד"ר בריימן. בדיקות, סתימות, טיפולי שורש, עקירות, שתל דנטלי וכל מה שאתם צריכים כדי שהשיניים שלכם תהיינה חזקות, בריאות, יפות ולא כואבות!